Wyszukiwanie dokumentów do ZUS:
Każda osoba która chce wystąpić do ZUS-u o emeryturę, rentę, bądź o wyliczenie kapitału początkowego jest zobligowana do przedstawienia oprócz wniosku, odpowiednich dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia i wysokości osiąganych zarobków.
Przeważnie nie ma większych problemów z uzyskaniem niezbędnych dokumentów, gdy firma w której byliśmy zatrudnieni wciąż istnieje. Jednak co zrobić, gdy nasz dawny zakład pracy przestał istnieć?
Gdzie szukać potrzebnych dokumentów?
W Archi-Zet doskonale wiemy jak ważne, a zarazem trudne i czasochłonne może być odnalezienie po latach potrzebnych nam dokumentów płacowych, dlatego:
Jako pierwsi na rynku proponujemy usługę wyszukania na zlecenie potrzebnych do wyliczenia emerytury/renty/kapitału początkowego przez ZUS dokumentów osobowo-płacowych.
Jeszcze dziś umów się na spotkanie i sprawdź naszą ofertę!